A jelen általános szerződési feltételek („Feltételek”) az Ön, mint vevő és Mi, mint eladó (LEMON trade, kft., székhely: Družstevná 849, 027 43 Nižná, Cégjegyzékszám: 50 753 673) jogaira és kötelezettségeire vonatkozik és az alábbi weboldalakon működő e-shopokon keresztül megkötött szerződéses kapcsolatokat szabályozza:
A személyes adatok kezelésével kapcsolatos minden információt a személyes adatok kezelési szabályzata tartalmazza, amelyet itt talál.
Mint tudva lévő, elsősorban távollévők közötti kommunikációt végzünk. Ezért a Szerződésünkre is vonatkozik, hogy olyan távollévők közötti kommunikációs eszközöket használunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a Vevő és az Eladó egyidejű fizikai jelenléte nélkül is kössünk megállapodást. Ha a Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben az Ön E-shop vásárlási folyamata során közösen megállapodtunk, akkor ez a megállapodás elsőbbséget élvez jelen Feltételekkel szemben.
Például a gabion hálók esetében, ha a rendelés értéke legfeljebb 280 000 HUF, akkor azt 5 munkanapon belül futárral küldjük Önnek. 280 000 HUF feletti gabion kosarak rendelése esetén 10 munkanapon belül INGYENES kiszállítással biztosítjuk az áruk kiszállítását. Ez azonban nem vonatkozik a PRAKTIK és PREMIUM rendszerekre. Ami a PREMIUM kerítésrendszert illeti, egyedi gyártás után (minden megrendelőre egyedileg szabottan), egy külsős horganyzó üzemben történik a felületkezelés, ezért a szállítási idő hozzávetőlegesen 4-6 hét. A PRAKTIK kerítésrendszert igyekszünk folyamatosan raktáron tartani és azonnali átvételt biztosítani.
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_16_297
Címzett: ……………………………..
Reklamációt benyújtó fél:
o Cím, név és vezetéknév:
o Lakóhely címe:
o E-mail cím:
o Megrendelés és számla száma:
o Megrendelés dátuma:
o Az áru átvételének dátuma:
o Reklamált áruk (név és kód):
o Az áru hibáinak leírása és mértéke:
Az eladó ügyfeleként kérem, hogy panaszomat az alábbiak szerint kezeljék:
A pénzt a bankszámlára (IBAN) kérem/más lehetőség
Címzett:…………………
Ezúton kijelentem, hogy a 102/2014-es számú törvény értelmében, mely szabályozza a távollevők között vagy üzlethelyiségen kívül kötött szerződés alapján történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során történő eladást a fogyasztóvédelemről, valamint azok módosításáról szóló törvény (a továbbiakban: a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény) értelmében elállok a szerződéstől:
– Név és vezetéknév:
– Cím:
– E-mail cím:
– Megrendelés és számla száma:
– Rendelés dátuma:
– Az áru átvételének dátuma:
– Visszaküldött áruk (név és kód):
– Az áru visszaküldésének oka:
– A kapott pénzeszközök visszatérítésének módja:
A pénzt a bankszámlára (IBAN) kérem/más lehetőség
Figyelmeztetés a fogyasztó számára: Az eladó a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény 10. paragrafus 4. bekezdése szerint jogosult a fogyasztótól az áru olyan kezeléséből adódó értékcsökkenés megtérítését követelni, amely alapján bizonyítható, hogy az árukat jellemzőinek és funkcionalitásának nem megfelelően kezelték.
(Csak akkor töltse ki és küldje el ezt az űrlapot, ha el kíván állni a szerződéstől)
-Kinek ……………(Az eladó kitölti a nevét, vezetéknevét, a vállalkozás székhelyét, ha természetes személyről van szó, aki vállalkozik az a vállalkozás nevét, székhelyét, ha jogi személyről van szó, a fax számot és az e-mail címet):
– Ezennel kijelentem (*), hogy elállok (*) ezen árukra vonatkozó szerződéstől / a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződéstől (*): ………….
– Megrendelés dátuma / kézhezvétel dátuma (*) ……………
– A fogyasztó(k) vezeték- és keresztneve (*) ……………..
– A fogyasztó(k) címe (*) …………
– A fogyasztó(k) aláírása (*) (csak akkor, ha ezt a nyomtatványt papíron nyújtják be) …
– Dátum …………..
(*) A nem kívánt rész áthúzható.
Elállási jog
Önnek jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni jelen szerződéstől.
A szerződéstől való elállás határideje …….-tól számított 14 nap elteltével jár le (az 1. pontban foglaltak szerint töltse ki)
A szerződéstől való elállási jog gyakorlása során egyértelmű nyilatkozattal (például postán, faxon vagy e-mailben elküldött levélben) közölje velünk döntését, az elállás okát az alábbi címen…………… (a 2. pontban leírtak szerint töltse ki).
2) Erre a célra használhatja az általunk elküldött elállási űrlap mintáját.
(ha engedélyezi a fogyasztóknak a szerződéstől való elállást a weboldalán keresztül, akkor a 3. pontban leírtak szerint töltse ki a szöveget)
Az elállási határidő érvényben marad, ha Ön az elállási határidő lejárta előtt értesítést küld elállási jogának gyakorlásáról.
Az elállás következményei
A szerződéstől való elálláskor visszatérítjük a szerződéskötéssel kapcsolatos Ön által teljesített összes befizetést, így különösen a vételárat, beleértve az áruk Önnek történő kiszállításának költségét is. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha Ön az általunk kínált legolcsóbb normális szállítási módtól eltérő szállítási módot választott. A kifizetéseket indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek. A kifizetés ugyanolyan módon történik, mint ahogyan az befizetésnél történt, kivéve, ha kifejezetten nem egyezett bele egy másik fizetési módba, további díjak felszámítása nélkül.
A megvásárolt áru ellenértékének kifizetése csak a visszaküldött áru címünkre történő visszaszállítása után, vagy az áru visszaküldését igazoló okmány bemutatása után történik, attól függően, hogy melyik következik be előbb (ezt a feltételt ne említse olyan szerződéseknél, ahol Ön elállás esetén felajánlja az átvételt).
(a 4. pontban leírtak szerint töltse ki)
(az 5. pontban leírtak szerint töltse ki)
A szerződéstől való elálláskor visszatérítjük a szerződéskötéssel kapcsolatos Ön által teljesített összes befizetést, így különösen a vételárat, beleértve az áruk Önnek történő kiszállításának költségét is. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha Ön az általunk kínált legolcsóbb normális szállítási módtól eltérő szállítási módot választott. A kifizetéseket indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek. A kifizetés ugyanolyan módon történik, mint ahogyan az befizetésnél történt, kivéve, ha kifejezetten nem egyezett bele egy másik fizetési módba, további díjak felszámítása nélkül.
A megvásárolt áru ellenértékének kifizetése csak a visszaküldött áru címünkre történő visszaszállítása után, vagy az áru visszaküldését igazoló okmány bemutatása után történik, attól függően, hogy melyik következik be előbb (ezt a feltételt ne említse olyan szerződéseknél, ahol Ön elállás esetén felajánlja az átvételt).
(a 4. pontban leírtak szerint töltse ki)
(az 5. pontban leírtak szerint töltse ki)
2.Töltse ki cégnevét és székhelyét vagy telephelyét, valamint telefonszámát, faxszámát és e-mail címét.
– „az árut átvesszük.” vagy
– “Küldje vissza az árut, vagy hozza el a címünkre, vagy adja át …… [amennyiben meghatalmazott egy személyt az áru átvételére, írja be a nevét és címét] legkésőbb 14 napon belül az elállási jog gyakorlásának időpontjáig. A határidőt betartottnak kell tekinteni, ha Ön a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut.”;
– “Az áru visszaküldésének költségét mi álljuk.”;
– “Az áru visszaküldésének közvetlen költségei Önt terhelik.”;
– Ha távollevők között kötött szerződés esetén Ön nem ajánlja fel az áru visszaküldése esetén a költségek megtérítését, és az árut – jellegére tekintve – nem lehet postai úton visszaküldeni: „A közvetlen visszaküldési költségek Önt terhelik [összeg beírása] Euróban.”; vagy ha az áru visszaküldésének költsége észszerűen előre nem számítható ki: „Az áru visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli. E költségek becsült értéke … EUR [összeg beillesztése].”; vagy
– Ha az eladó telephelyén kívül kötött szerződések esetén az árut természeténél fogva postai úton nem lehet visszaküldeni, és a szerződés megkötésekor a fogyasztó házához szállították: „Átvesszük az árut saját költségünkön.”